dimecres, 23 d’octubre del 2013

Estem d'aniversari!!!!

1 any
116 entrades
15150 visites


Quan vaig iniciar l’aventura d’aquest bloc, avui fa tot just un any, no em passava pel cap ni de lluny, que tindria la bona acollida que entre tots li heu donat. De manera que amb el post d’avui no us recomanaré cap títol sinó que vull limitar-me a donar-vos les gràcies a tots els que de forma habitual o esporàdicament us hi deixeu caure. A tots, moltes gràcies!!

Els llibres sempre han estat una part essencial a la meva vida, la meva mare ja va patir aquesta passió, quan jo era petita i nit rere nit li demanava històries que assaboria (i corregia!), aprendre a llegir va ser, possiblement, la descoberta més enriquidora de la meva vida (i un descans per la meva mare!), la primera visita a la Biblioteca amb tot aquell bé de Déu de llibres, esperant a ser llegits, va ser com entrar al paradís, he estat una lectora compulsiva des del moment en que vaig ser capaç de llegir tota sola.

Imagino que era inevitable acabar treballant en una Biblioteca, ara des de la sala infantil intento transmetre aquesta immensa passió envers els llibres, que no ha deixat de créixer, als nens i nenes, a través de recomanacions, activitats de foment a la lectura i tertúlies amb els clubs de lectura infantil, ja he enverinat una bona colla de lectors que devoren llibres, com jo mateixa ho feia (i segueixo fent).

La cirereta del pastís va aparèixer en forma de proposta per dirigir i presentar un espai literari a Ràdio Argentona, no vaig haver de rumiar-m’ho gaire, la idea em va semblar genial i m’hi vaig abocar amb tota la il·lusió, poc a poc es va perfilar Històries, la meva criatura radiofònica, que creix i ja compta amb cinc temporades, des de la quarta s’emet simultàniament a més de Ràdio Argentona a Vilassar Ràdio també, amb la complicitat d’en Xavi Boluda al control tècnic. He tingut la sort de comptar amb el suport d’editorials i autors que ens han acostat les seves novetats perquè les ressenyem, cosa que faig amb molt de gust i espero seguir fent durant molts anys.

Brindo per tots vosaltres!!!


Sílvia Cantos

3 comentaris:

  1. Gràcies a tu, Sílvia!!! Jo estic molt contenta d'haver-te trobat al bell mig d'aquest món q és l'internet. De petita i adolescent llegia, no molt però si sovint. A mesura q vaig crèixer la manca d'atenció i concentració no em deixaven gaudir de la lectura, no trobava cap llibre q m'ho permetés. Des d'aquest estiu amb "l''Estiu q comença" i desp seguin els teus consells porto ja 8-9 llibres llegits. Estic contentíssima pk crec q la lectura és molt important i treballa molts aspectes. Gràcies!! Mil gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies a tu Núria!!! Res no em fa més feliç que el que comentes!! Espero seguir trobant títols encertats per tu ;-)

      Elimina